Den Stolte Hane lanserte sitt første plantebaserte produkt.
Spiseklar planteprotein
Dette gjorde vi:
-
Hjemmeside
-
Reklame og infofilm
-
Portrett av Ingrid Bru
-
PR og Sosiale medier
Hvordan gjorde vi det?
Vi laget nettside for å opplyse forbrukere om informasjon, nyheter, inspirasjon og oppskriftsside. Vi benyttet oss også av betalt annonsering for å drive trafikk til nettsiden.
Reklamefilm og infofilm
Vi produserte to filmer, en reklamefilm med fokus på følelsen av merkevaren og den deilige smaken av spiseklar planteprotein, og en infofilm som gjør brukeren kjent med produktet. Vi produserte også flere småversjoner og nedklipp til relevante kanaler og SoMe-formater.
Se reklamefilmen med fokus på følelsen av merkevaren over!
Dette er materialet som gjør deg kjent med produktet. Se filmen over!
Ingrid Bru
Spiseklar er for mennesker som er på farta. Vi ønsket å gjøre et portrett med en som virkelig vet hva det vil si å ha en aktiv livsstil. Derfor falt valget på verdensmester i dødsing Ingrid Bru. Hun er en svært aktiv jente som elsker å bruke tid ute i naturen, i tillegg er hun opptatt av sunn og bærekraftig mat. Perfekt match for spiseklar. Vi lagde portrettintervju i form av video, samt fikk innhold til sosiale medier.
Se intervjuet under!
Scroll deg gjennom bildene under for å se litt fra eventet.
Se litt av innholdet som ble publisert av influencere på Instagram.
Se litt av innholdet som ble publisert gjennom influenser marketing nedenfor.