Du får ett byrå som skaper, produserer og sprer innhold for deg.

  • Vite

    Effektfulle kampanjer starter med et godt grunnlag. Jo mer vi vet om produkt, målgruppe og målsetning, jo enklere er det å lage kampanjer som konverterer på målene.

  • Lage

    Vi produserer alt innhold inhouse. Rundt bordet med kreatører og rådgivere, sitter det også innholdsprodusenter.

  • Vise

    Kampanjer har ingen verdi om ingen ser de. Vi har ressursene til å hjelpe deg spre budskapet vi lager, enten det er på egne nettsider, sosiale medier eller gjennom betalt spredning.

Hva hjelper vi deg med?

  • Innholdsstrategi

    Hvordan skal vi nå målene kunden har satt seg, og hva må til for å oppnå den ønskede effekten hos forbruker?

  • Ide & Konsept

    Et tydelig kommunikasjonskonsept som er uavhengig av medie og kanal, og med en tydelig fokus på konverteringen av målgruppen gjennom kundereisen.

  • Innholdsproduksjon

    Produksjon av ulikt innhold til alle kanaler og flater. Både det visuelle uttak, grafiske og strukturelle som landingssider.

  • Spredning

    Spredning av budskapet, både betalt og organisk, til målgruppen i riktig modus.

Skap ditt eget innholdsunivers!

Hvordan lanserer man et helt
nytt produkt i dagligvarehandelen idag?

Når vi lanserte Spiseklar Planteprotein brukte vi en bredde med digital uttak, fra PR&event til mikro influencere og egne innholdsflater.

Lag din egen serie på Youtube!

Youtube er den desidert største enkeltstående streamingtjenesten, med 31% av markedet 1. kvartal 2022. Og streamingtjenester brukes mer enn vanlig linær TV.

Så hvorfor ikke sette opp en egen kanal der hvor “alle” er?

Youtube gir deg som merkevare en unik mulighet til å kommunisere med målgruppen, og øke kunnskapen om dine merkevarer i en troverdig og fordelaktig setting. Innholdet kan spres betalt på en meget kostnadseffektiv måte, med det resultatet at kunder du ønsker å knytte til deg bruker tusenvis av timer på å se ditt innhold.

Vi har en komplett in-house produskjonsavdeling som kan hjelpe deg med å lansere din helt egen kanal på Youtube.

Lag innhold for sosiale medier som engasjerer.

Hamar Julebrus

En annerledes adventskonkurranse

Hvilken julefilm tenker vi på? Hamar julebrus publiserte en serie gåter gjennom adventstiden, hvor de inviterte følgerne sine til å gjette hvilken julefilm eller sang vi tenkte på.


Ser du hvilken film dette er?

Tenk nytt, nå.

Forbrukeres bruker medier på en helt ny måte. Deres forventninger og krav til hva du viser de er et helt annet idag enn for bare noen få år siden. Men det gir oss også nye muligheter til å spre gode merkevarebudskap videre.

Nye medievaner gjør at du må tenke nytt for å nå ut og frem til forbrukerne. Fart, kontinuitet og kostnadseffektivitet setter nye krav til byråkonstelasjonene. Gårsdagens byråløsninger ikke kanskje ikke rustet for dagens utfordringer. Du må tenke nytt.

Shoots presenterer noe nytt i markedet. Vi er en av de få byråene der ute som har full produksjonskapasitet inhouse. Hos oss sitter de som former ideene, sammen med de som lager og de som sprer. For deg betyr det en kostnadseffektiv måte å være tilstede der forbrukerne er, hele tiden og med innhold de ønsker å se og fordype seg i.

Lokalt innhold fungerer alltid best

Kia Norge

E-soul i Oslo

Forbrukere idag forventer å bli møtt, selv fra de største internasjonale merkevarene. Det handler om å knytte en relasjon og være en merkevare som forbrukerne kan relatere seg til. Vi tror det er viktig å vise de lokalt og gjenkjennelig innhold, som er tilpasset målgruppen det skal snakke til.

Øsnker du å selge bil til unge voksne? Ikke selg produktet, selg ideene om hva bilen kan gi de; en fin dag på tur med venner i Oslo.

Pierre Robert

Nordisk undertøysserie til deg.

Pierre Robert har en egen undertøysserie laget for ag av helt vanlige kvinner. Så hvorfor ikke lage en kampanje som viser det?

Gode historier

Problemstillinger kan ofte være kompliserte, men løsningene er like ofte enkle. La forbrukerne fordype og engasjere seg i de gode historiene. Lag innhold som viser hva og hvordan de kan bruke produktene dine, hva gjør produktene for de og hva får de ut av å bruke de?

Vis frem produktene dine!

Cosmedica

Elixir Cosmeceuticals er utviklet av norske hudleger og har den ideelle kombinasjonen av produkter med riktig konsentrasjon av dokumenterte virkestoffer.

Nortime

Nortime AS har gjennom de seneste 20 årene vunnet anerkjennelse som Norges ledende frittstående importør og grossist av eksklusive internasjonale merkevarer innen ur og optikk bransjen.

Olivia

I 2006 åpnet den første Olivia-restauranten på Aker Brygge i Oslo. Alle restaurantene har særegne preg og unike kvaliteter, men uansett hvor du besøker Olivia skal opplevelsen være den samme: autentisk italiensk mat i lune omgivelser, med levende lys og brennende peiser. Den samme autentiske følelsen ønsket Olivias å føre videre på digitale kanaler, og vi har dokumentert alle rettene deres ute på resturantene.