Produktbilder i egne kanaler handler om å vise produktet i en setting som forbruker kan relatere seg til, hvor produktet er en essensiell del av følelsen man får i situasjonen. Gode produktbilder kan brukes i alle sammenhenger, fra produktsider like før produktet går i handlekurven, til story`s på Instagram og boards ute på gatene.
Brødrene Øyo har laget kniver i generasjoner, og Shoots har tatt bildene som viser disse fantastiske knivene på kjøkkenbordet.
Myyk selger sine produkter utelukkende gjennom egne kanaler, på nett. Vi produserer produktbilder i studio og ute i inspirerende leiligheter, for å vise følelsen av hvordan det er å våkne opp med Myyk.
Bruk produktbilder på en måte som skaper engasjement! Sett produktet i en setting og kontekst som oppmuntrer til handling. Post de organisk på sosiale medier, eller bruk det som taktiske uttak under en kampanje i egne kanaler eller landingssider.
Ferner Jacobsen selger moteklær i fysiske butikker på Østlandet og på nett. De ønsket en adventkalender som aktiviserte følgerne og oppmuntre til engasjement.
Den stolte hane ønsket poster på sosiale medier som skaper engasjement og øker antall følgere. Vi laget konkurranser hvor vi inviterte ulike leverandører til å være med å dele ut produkter. Konkurransene kjørte på Instagram og genererte et høyt engasjement.
Vi sprer innhold både organisk og betalt for kunder, og har “hands-on” kunnskap om hva som fungerer. Vi kan hjelpe deg med ideer til reklamekampanjer og innholdskonsepter, og leverer hele produksjonen frem til ferdige bilder.
Alle rollene i en produksjon kan løses internt, fra fotografer, lysmestere, stylister og set-byggere. Det gjør det mulig å løse komplekse produksjoner raskt.
Vi har 8 studioer over 600kvm på Carl Berner i Oslo, og er således en av Norges største leverandører av produkt- og mat-innhold. Vi har egne location-teams for opptak utenfor studioene.
Finner du ikke det du ser etter? Send oss en mail!
© Copyright - 2020. Alt innhold tilhører Shoots AS.