Hva skjer om du tar en av landets mest lovende artister, gir henne en oppgave å løse sammen med fansen, og lar henne synge låta for første gang foran 100.000 på Rådhusplassen på VG-lista? Vi vet, vi var med gjennom hele prosessen med VG-Manus.
Da Den stolte hane lanserte Gårdsklekket, inviterte vi tidligere Maaemo kokk og mesterkokk, Peder Støylen, til å vise hvordan kylling kan lages. Over en serie med webisoder på Youtube fulgte vi med på kjøkkenet, og lærte forbrukeren grunnleggende teknikker, hvordan man kan bruke hele dyret, og lage festmåltider med wow-effekt.
Det er mye å lære når man flytter ut for første gang. Derfor ønsket Finnsta_Official og JCP å gi nyinnflyttede studenter tips og triks til gode bruktkjøp i kampanjen “Venneråd”.
Hvordan få algoritmene til å skjønne at den lekre drinken i reklamen er uten alkohol? Vi jobbet med Good Morning Naug med å fremme alkoholfrie drinker i sosiale medier. Resultatet ble en serie filmer og stop-motion sekvenser for å gi toppeffekt på de sosiale flatene.
Suksess på sosiale medier starter med klare interne mål og en god innsikt i hvordan målgruppen bruker mediene, og hvordan de forventer å møte deg.
Levende bilder fungerer ofte best på sosiale medier. Vi har kreatører, produsenter og eget in-house videoproduksjon som kan hjelpe deg med å finne ut hva vi bør lage og hvordan det kan gjøres på en kostnadseffektiv måte
Sosiale medier krever at du er litt tilstede, hele tiden. Til det kreves mye innhold, og våre fotografer kan raskt og effektivt produsere innhold som gjør at du alltid er relevant i kanalene.
Tekst og grafikk supplerer visuelt innhold på en god måte, og kan ofte være den siste stykket mot konvertering
Sosiale medier gir muligheter til å være personlig. Inviter forbrukerne med på en reise i din verden, og kurater en opplevelse som viser de glimt av en livsstil de ønsker å være en del av. En subjektiv innfallsvinkel med en historie som spiller på mottakerens emosjoner, når mye lenger og skaper mer engasjement enn statiske fremvisninger av produktets objektive salgsargumenter.
Finner du ikke det du ser etter? Send oss en mail!
© Copyright - 2020. Alt innhold tilhører Shoots AS.