fbpx

Visuell historiefortelling og stoppekraft

Vi stopper når vi ser ting vi liker, ser pent ut, utfordrer oss eller pirrer nysgjerrigheten.

VG-LISTA

Årets viktigste låt

Hva skjer om du tar en av landets mest lovende artister, gir henne en oppgave å løse sammen med fansen, og lar henne synge låta for første gang foran 100.000 på Rådhusplassen på VG-lista? Vi vet, vi var med gjennom hele prosessen med VG-Manus.

DEN STOLTE HANE

Lær av en mesterkokk!

Da Den stolte hane lanserte Gårdsklekket, inviterte vi tidligere Maaemo kokk og mesterkokk, Peder Støylen, til å vise hvordan kylling kan lages. Over en serie med webisoder på Youtube fulgte vi med på kjøkkenet, og lærte forbrukeren grunnleggende teknikker, hvordan man kan bruke hele dyret, og lage festmåltider med wow-effekt.

Case for finn.no
FINN.NO

Gode venneråd

Det er mye å lære når man flytter ut for første gang. Derfor ønsket Finnsta_Official og JCP å gi nyinnflyttede studenter tips og triks til gode bruktkjøp i kampanjen “Venneråd”.

Se resultatet

Case for Schweppes
SCHWEPPES

Friskt og annerledes innhold

Hvordan få algoritmene til å skjønne at den lekre drinken i reklamen er uten alkohol? Vi jobbet med Good Morning Naug med å fremme alkoholfrie drinker i sosiale medier. Resultatet ble en serie filmer og stop-motion sekvenser for å gi toppeffekt på de sosiale flatene.

Hva vi leverer

Innholdsstrategi

Suksess på sosiale medier starter med klare interne mål og en god innsikt i hvordan målgruppen bruker mediene, og hvordan de forventer å møte deg.

Video

Levende bilder fungerer ofte best på sosiale medier. Vi har kreatører, produsenter og eget in-house videoproduksjon som kan hjelpe deg med å finne ut hva vi bør lage og hvordan det kan gjøres på en kostnadseffektiv måte

Foto

Sosiale medier krever at du er litt tilstede, hele tiden. Til det kreves mye innhold, og våre fotografer kan raskt og effektivt produsere innhold som gjør at du alltid er relevant i kanalene.

Tekst & grafikk

Tekst og grafikk supplerer visuelt innhold på en god måte, og kan ofte være den siste stykket mot konvertering

Tone of voice

Muligheten til å skape et eget univers, og plassere din merkevare som midtpunktet i historiene som binder alt sammen.

Personlig og nær

Sosiale medier gir muligheter til å være personlig. Inviter forbrukerne med på en reise i din verden, og kurater en opplevelse som viser de glimt av en livsstil de ønsker å være en del av. En subjektiv innfallsvinkel med en historie som spiller på mottakerens emosjoner, når mye lenger og skaper mer engasjement enn statiske fremvisninger av produktets objektive salgsargumenter.

Ja, jeg vil vite mer om innhold til sosiale medier

Vi tar kontakt med deg