Godt innhold øker salget på nett.

Shoots kombinerer salgskunnskap, innholdsproduksjon og datalagring til et komplett produkt for e-handel.

Fleischer couture

Fleischer Couture er et norsk motemerke, med fokus på å produsere praktiske og funksjonelle klær for aktive kvinner. Merket har hatt en eventyrlig vekst, og har høstet mange lovnader for sin nisje mellom mote og sport.

Vi har over flere kolleksjoner produsert en full innholdspakke for kolleksjonene, med både foto og video. Målet har vært å lage en innholdspakke med både merkevarebyggende elementer og innhold som viser produktene fra sin beste side i nettbutikkene.

Våre tanker

Godt innhold er avgjørende for å selge på nett. Godt innhold på sosiale medier driver kunder til nettbutikken, gode kampanjebilder skaper kjøpsintensjoner, og gode produktbilder har salgsutløsende effekt.

Innholdet du presenterer på nett er også viktig for å skape en unik merkevare på nett. Når alle inntrykk er gjennom skjermen, blir bilder og video avgjørende for å skape en identitet på nett, og det som gjør at du skiller deg fra konkurrentene.

Shoots passer perfekt for merkevarer og butikker som selger varene sine på nett. Vi kombinerer kunnskap om netthandel med inhouse innholdsproduksjon, til et komplett produkt for e-handel.

Sweet Protection

Sweet Protection er eid av Active Brands, og har en visjon om å lage verdens beste beskyttelsesutstyr som inspirerer mennesker til å presse grensene sine. De kombinerer bransjeledende innovasjon med det fineste håndverk for å skape de sikreste og mest avanserte hjelmene, brillene, kroppsbeskyttelsen og tekniske bekledningen som er få.

Shoots har produsert innholdspakker for e-handels satsningen deres, som strekker seg fra rene produktbilder til visninger av produktene på utøvere. Både foto og video.

Fire måter bilder og video kan gi mer salg:

  • Øk trafikken til nettbutikken

    Lokalt og relevant innhold i sosiale medier skaper oppmerksomhet, og øker førstegangstrafikken inn til siden din.

  • Gjør siden til en digital opplevelse

    Idag ser for mange nettbutikker ut som outlet stores. Gi de besøkende en opplevelse og grunn til å bruke tid og komme tilbake til siden.

  • Kjør kampanjer!

    Hold siden levende med tidsbegrensede kampanjer som skiller seg ut fra “dag-til-dag” innholdet.

  • Øk konvertering på produktsiden

    Du er nesten der! Godt innhold på produktsiden øker salg og reduserer retur. Det gjelder på din egen side, dine kunders, og markedsplasser.

ØYO

Øyo på Geilo har laget verktøy, økser, kniver, kjøkkenutstyr og gaveartikler i over 130 år. Kvalitet er grunnstenen i familiebedriften, og slik har det vært siden Knut Øyo startet historien i 1882.

Det er en ting som har endret seg stort siden starten, mye av salget foregår på nett, hvor visuelt innhold er en avgjørende faktor for merkevarebygging og salgsutløsning.

Shoots har produsert produktbilder og miljøbilder for deres egen nettbutikk, og i bruk ut mot forhandlere.

MYYK

Myyk er en av norges mest suksessrike “Direct-to-consumer” merkevarer. DTC merkevarer har tradisjonelt vært helt avhengig av å bruke visuelt innhold for å bygge merkevare, og Myyk har vist veien for hvordan dette kan gjøres på en god måte i markedet her hjemme.

Vi har produsert produktbilder og video for nettbutikkene, samt kampanje og annet innhold for sosiale medier og egne nettsider.

Bjørklund

En gave fra gullsmeden Bjørklund, er et minne som varer.

Når du velger et smykke eller en klokke, er det en kjøpsprosess som er mer styrt av følelser enn rasjonelle argumenter. Det er hva produktet sier om deg og hvordan du føler deg når du bruker det som avgjør. Av den grunn har bransjen vært en av de med lavest andel salg på nett, kundene vil ta og føle på produktene. Men i takt med økende netthandel, har også forbrukerne fått øynene opp for å handle smykker på nett.

Bilder og video er viktig for å sette kunden inn i den riktige settingen, og presentere produktene på en så god måte at de selv kan gjøre seg opp en mening om dette er ringen.

Vi har hjulpet Bjørklund med å produsere produktbilder for deres egen nettbutikk og kataloger.

Hva vi leverer

  • Produktbilder

    Kundene vil se det de skal kjøpe. Bruk standard bilder mot hvit bakgrunn, eller lag din egen stil.

  • Produktvideo

    Video på produktsidene åpner for helt nye måter å påvirke kunden i kjøpsøyeblikket.

  • Webbooks

    Bilder og video med mennesker inne på produktsidene lar det vise hvordan plagget ser ut eller brukes av et menneske.

  • Lookbooks

    Lag innhold som øker interessen hos forbrukerne og spille på de emosjonelle verdiene rundt produktet.

  • How-To

    Vis kundene hvordan produktene brukes eller ta rollen som ekspert ved å vise hvordan ting gjøres.

  • Videoblog

    Sett opp din egen kanal med webisoder, test produkter, vis hvordan de brukes og gi råd.

  • Kampanjer

    Lag kampanjemateriell som får oppmerksomhet på siden din.

  • Sosiale Medier

    Post bilder og video som konverterer til salg på nett.

Fire grunner til å kjøpe
innhold av Shoots:

  • Øker salget

    Øk salget ved å få nye produkter raskere ut i butikken

  • Høyere konvertering

    Gode bilder og innhold gir kunden god informasjon om produktet, og gjør at du selger mer

  • Bruk mindre tid

    Bruk mindre tid ved å automatisere prosesser som idag er manuelle

  • God kontroll

    Ingen faste kostnader gjør at du kun betaler for innhold du trenger.

Shoots.Direct
Direkte levering av bilder

Shoots Direct er essensiell for alle som ønsker å effektivisere produksjonen av produktbilder til nettbutikken eller katalogen sin. Vårt nettbaserte produksjonssystem kan integreres med de fleste systemer for netthandel og produktinformasjon. Resultatet er en rask, effektiv og feilfri distribusjon av produktfotos, uten å måtte ta i en fil. Si farvel til nedlastningslinker og uoversiktlige mappestrukturer!

 

Ved å automatisere tidskrevende oppgaver, gjør Shoots Direct deg i stand til å få produktene raskere ut i markedet samtidig som kostnadene reduseres.