God mat er verdt å dele!

Skap ditt eget innholdsunivers med mat.

Forbrukere bruker daglig mye tid på mat. Ikke nødvendigvis ved hyllene i butikken, men på telefonen i søken etter ny inpirasjon på kjøkkenet. Nye oppskrifter, nye teknikker og hjelp til å bli bedre på kjøkkenet.

Forbrukerne vil ikke høre om produktene , de vil se hva de kan lage med det, og hjelp til å få det til.

Hver måned er det millioner besøk på matprat.no og godt.no. Forbrukerne vil bli inspirert til å prøve nye ting, og hjelp til å bli bedre på kjøkkenet.

Hva kan Shoots bidra med?

  • Ide & konsept

    Alle innholdsunivers starter med et godt konsept, som vokser ut fra kreativitet og kunnskap. Innholdet man skaper bør komme ut fra en kunnskap om hva forbrukerne ønsker å se.

  • Innholdsproduksjon

    Alle ressursene du trenger for å fylle kanalene med innhold sitter under samme tak hos oss. For deg betyr det kostnadseffektiv, rask og problemfri innholdsproduksjon.

  • Drifte kanaler

    Vi kan drifte kanalene hvor innholdet presenteres for kundene. Kanalene er på hele tiden, men du får en enklere måte å følge med på trafikk og engasjement.

  • Skape trafikk

    Fint innhold er ikke verdt noe om ingen ser det! Vi jobber aktivt med spredning slik at flatene fylles med besøkende.

Start dialogen!

Trenger du innspill og ideer til hvordan dine produkter kan aktiviseres bedre digitalt? Send oss kontaktinformasjonen din, så kontakter vi deg så snart vi kan!

Orkla Foods

Setter fokus på vaffelens dag!

I porteføljen med merkenavn i Orkla Foods finner vi Nora og Toro. Vaffelens dag 25.mars er en perfekt anledning til å aktivisere merkene på sosiale medier, og skape trafikk til egne sider. Kampanjen inneholdt flere ulike annonsesett med bilder og video for å matche flate og seermodus.

Olivias Restauranter

Olivias har en rekke restauranter over hele landet, men for mange starter prosessen med å velge spisested på telefonen. Da er det avgjørende at maten man vil bli servert blir presentert på best mulig måte. Shoots produserer innhold av menyen, for å friste nye spisegjester til å booke bord.

Spiseklar.no

Oppskriften på raske middager

Spiseklar er en serie med produkter som passer perfekt når du vil bruke tiden din på noe annet enn å stå på kjøkkenet. Shoots har bygget opp og drifter alle flatene, deriblant oppbygning og drift av nettsiden spiseklar.no

Møt kokkene

Vi har samlet et nettverk med kokker som er ledenden innen sine respektive kjøkken. La kundene dine lære av de beste, og gi de oppskrifter som de ikke finner på andre nettsider.

Celine

Sylvia

Daniel

Peder

Niru

Manuel

Rema1000

Vis de hvordan!

Grillsesongen er høysesong for gode matopplevelser ute. Vi produserte innhold for Rema1000 sammen med Try. Målet var å inspirere kunder til å prøve noe nytt på grillen.

Innholdssettet inkluderte lenger inspirasjonsfilmer for Youtube, men også inndragere som ble brukt i annonsering i ulike format.

How-to

Enkle filmer på sosiale medier som viser hvordan, med tydelig call-to-action videre inn i innholdsuniverset.

Sætre kjeks

Førjulsstemning

Desember er en hektisk måned, fylt med oppgaver som må være gjort før jul. Men tiden kan også fylles med fine stunder, som man må ta seg tid til.

Vi laget et kampanjeuttak med innhold for Youtube og sosiale medier, som skulle minne forbrukerne på “ost&kjeks” i adventstiden, og gi de tips& inspirasjon til å prøve noe nytt.

Har du lyst til å vite mer?

Start dialogen idag!

Vi vil gjerne høre fra deg om du vurderer nye måter å treffe kundene dine på.