fbpx

Engasjerende kampanjer som selger flere produkter

Innsikt & kunnskap

Kunnskap er makt. Og med innsikt om målgruppens krav, ønsker og forventninger, er det lettere å velge hvordan vi skal kommunisere og nå målene kunden har til kampanjen.

Ide & konsept

Kommunikasjonskonseptet må engasjere og treffe målgruppen for å ha effekt. Hva vil du si, og når vil du si det?

Kundereise & kanalvalg

Kundene er åpne for ulike budskap i ulike situasjoner. Moderne innsikt gir oss muligheten til å treffe

KAMPANJE

Lansering av produksserien Gårdsklekket i dagligvarehandelen.

Shoots gjennomførte lanseringen av merkevaren Gårdsklekket for Den stolte hane, fra utvikling av kommunikasjonskonsept til produksjon og kampanjegjennomføring.

Ide & konsept

Utvikling av kommunikasjonsstrategi og konsept.

Massekommunikasjon

Reklamefilm på TV og i digitale kanaler

Markevareunderholdning

Youtube serien ``På kjøkkenet med Gårdsklekket``

Grafisk design

Gjennomgående design og formspråk på alle uttak i kampanjen.

Butikkmateriell

POS materiell og aktivisering i dagligvarehandelen.

Sosiale medier

Organisk posting, dialog og betalt distribusjon av innhold.

Hva inneholder en kampanje?

Innholdsstrategi

Hvordan skal vi nå målene kunden har satt seg, og hva må til for å oppnå den ønskede effekten hos forbruker?

Ide & konsept

Et tydelig kommunikasjonskonsept som er uavhengig av medie og kanal, og med en tydelig fokus på konverteringen av målgruppen gjennom kundereisen.

Innholdsproduksjon

Produksjon av ulikt innhold til alle kanaler og flater. Både det visuelle uttak, grafiske og strukturelle som landingssider.

Spredning

Spredning av budskapet, både betalt og organisk, til målgruppen i riktig modus.

Ja, jeg vil vite mer om hva dere kan gjøre for oss!

Send oss en beskjed, så tar vi kontakt.