fbpx

Visuell historiefortelling og stoppekraft

Vi stopper når vi ser ting vi liker, ser pent ut, utfordrer oss eller pirrer nysgjerrigheten.

Tone of voice

Muligheten til å skape et eget univers, og plassere din merkevare som midtpunktet i historiene som binder alt sammen.

SEE Merkevarebyggende

Merkevarebyggende innhold som introduserer markedet for dine verdier og produkter på en lettfattelig måte og lav barriere.

THINK Produktkjennskap

Gi målgruppen innhold de kan fordype seg i, følge, og føle noe for. Skap innhold som viser deg, og gir noe tilbake til forbrukeren.

DO Konvertering

Innhold som appelerer til handling. Innhold med klare konverteringsmål og retning for de som allerede vet hve dere er, og vet hva dere står for.

Personlig og nær

Sosiale medier gir muligheter til å være personlig. Inviter forbrukerne med på en reise i din verden, og kurater en opplevelse som viser de glimt av en livsstil de ønsker å være en del av. En subjektiv innfallsvinkel med en historie som spiller på mottakerens emosjoner, når mye lenger og skaper mer engasjement enn statiske fremvisninger av produktets objektive salgsargumenter.

Ja, jeg vil vite mer om innhold til sosiale medier

Vi tar kontakt med deg