Sosiale medier

Sosiale Medier
Sosiale medier
Sosiale medier

Innhold som engasjerer gir økt trafikk til butikk

Forbrukerne har høye forventinger til din tilstedeværelse på nett. De krever innhold som er relevant for de, gir de noe ekstra som engasjerer de. Ofte er det en stemning og følelse som bærer bedre enn det åpenbare og direkte. Om man skal bygge en entydig og klar stemme på sosiale medier kommer man ikke unna å ha en strategi for hva slags innhold man skal poste Kontinuitet er den andre nøkkelfaktoren. Du må være tilstede hver dag hele året, med jevnlig posting av nytt innhold. 

 

Å være aktuell, relevant og interessant på sosiale medier krever en kontinuerlig fokus. Om du engasjerer Shoots vil du få en kontinuerlig leveranse av innhold som er i tråd med din merkevarestrategi og kommunikasjons plan.  

 

Med Shoots får du:

  • En kontinuerlig plan for levering av innhold, både still og levende
  • Innhold som holder høy faglig kvalitet 
  • Materiell som engasjerer din målgruppe
  • En åpen prosess hvor du alltid har kontroll på kostnadene
CASE

Lansering av nytt klokkemerke

Alexander Venacci er et nytt klokkemerke som lanserte sin Kickstarter kampanje i 2018. Når man er en ukjent merkevare er det avgjørende  å skaffe seg et momentum på få uker i kampanjeperioden, slik at nok kunder “backer” prosjektet  til at det blir finansiert. Sosiale medier spilte en avgjørende rolle med å raskt treffe de riktige personene, og skape et engasjement slik at innholdet fikk en organisk spredning. I løpet av få uker ble prosjektet en suksess, og klokken lanseres i Q1 2019.

Personlig historiefortelling

Sosiale medier gir muligheter til å være personlig. Inviter forbrukerne inn i din verden, og vise de glimt av en livsstil de ønsker å være en del av. En subjektiv innfallsvinkel med en historie som spiller på mottakerens emosjoner, vil nå mye lenger og skape mer engasjement enn statiske fremvisninger av produktets objektive salgsargumenter.

Sosiale Medier Tine gryr

Tine Gryr

Gryr er en serie plantebaserte produkter fra Sunniva/Tine. Miljøbildene viser en hverdagslig middagssituasjon, med produktet som en tydelig avsender i serie.

Sosiale medier Kolonihagen

Kolonihagen

Kolonihagen er Rema 1000 sin egen satsning på økologiske matvarer. Stemningsbildene viser Kolonihagen slik de ønsker å presentere produktene.

Ask bryggeri

Ask Brygghus lager komboucha, en drikk som blant annet innholder te. De redaksjonelle bildeseriene har produktet i fokus, men det situasjonen de er plassert i som skaper engasjement.

Ja, jeg vil vite mer om innhold til sosiale medier

Vi tar kontakt med deg